AVÍS LEGAL

ÚS DEL PORTAL

L’usuari assumeix la responsabilitat de fer servir el portal. Aquesta responsabilitat s’estén al registre que calgui per accedir a determinats serveis o continguts. En aquest registre, l’usuari serà responsable d’aportar informació veraç i lícita. L’usuari es compromet a fer un ús adequat dels continguts i serveis que la Fundació ofereix a través del seu portal i, amb caràcter enunciatiu però no limitatiu, a no fer-los servir:

1. Incórrer en activitats il·lícites, il·legals o contràries a la bona fe i l’ordre públic;
  2. Causar danys als sistemes físics i lògics de la Fundació, introduir o difondre virus informàtics o qualssevol altres sistemes físics o lògics que siguin susceptibles de provocar els danys anteriorment esmentats.

La Fundació Lázaro es reserva el dret de retirar tots aquells comentaris i aportacions que vulnerin el respecte a la dignitat de la persona, que siguin discriminatoris, xenòfobs, racistes, que atemptin contra l’ordre o la seguretat pública o que, al seu parer, no resultessin adequats per a la seva publicació. En qualsevol cas, Fundación Lázaro no serà responsable de les opinions abocades pels usuaris a través dels fòrums, xats, etc. Així mateix, l’usuari es compromet a no utilitzar el disseny i el codi font de les pàgines del portal amb una finalitat contrària a la llei, la moral o l’ordre públic.

ACCEPTACIÓ I CONSENTIMENT

L’Usuari declara haver estat informat de les condicions sobre protecció de dades de caràcter personal, acceptant i consentint el tractament automatitzat dels mateixos per part de Fundación Lázaro en la forma i per a les finalitats indicades a la present Política de Protección de Datos Personales.

CONTINGUT WEB I ENLLAÇOS (LINKS)

Fundación Lázaro es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació continguda a la seva web, podent fins i tot limitar o no permetre l’accés a aquesta informació als usuaris. La presència de “links” o enllaços a les pàgines web té finalitat merament informativa i en cap cas suposa suggeriment, invitació o reconeixement dels mateixos.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Els drets de propietat intel·lectual del contingut de les pàgines web, el seu disseny gràfic i codis són titularitat de Fundación Lázaro i, per tant, en queda prohibida la reproducció, distribució, comunicació pública, transformació o qualsevol altra activitat que es pugui realitzar amb els continguts de les seves pàgines web ni fins i tot citant les fonts, llevat del consentiment per escrit de la Fundació.

LEGISLACIÓ

Amb caràcter general, les relacions entre Lázaro i els Usuaris dels seus serveis telemàtics, presents en aquest lloc web, estan sotmeses a la legislació i jurisdicció espanyoles.

Llar de Madrid

Homes