Qui som?

Pisos solidaris compartits per joves i persones sense llar.

El 2006, tres joves van decidir compartir casa seva amb persones sense llar a França. A partir d´aquesta primera experiència culminada amb èxit, van néixer altres pisos solidaris entre joves i persones sense llar a Europa i a Mèxic. Avui dia a tot el món som més de 250 persones les que estem compartint aquesta forma de vida a tot el món.

A Llàtzer, triem viure junts per construir l’amistat i la confiança entre persones que altrament no s’haguessin conegut.

Creiem que les persones sense llar, a més a més d'un sostre, necessiten superar la solitud compartint la vida diària i creant relacions d'amistat.

persones que necessiten un sostre

Les persones sense llar es comprometen a respectar les normes (res d'alcohol, ni drogues, la violència està prohibida, celebrem un sopar fraternal setmanal tots junts, participació econòmica per comprar el menjar en comú, es paga un lloguer i es participa a les tasques de la casa). La durada de l'estada no és limitada a priori.

Joves amb sostre

Joves professionals, majoritàriament d'entre 25 i 35 anys, que volen donar sentit a la seva vida quotidiana. Tenen una vida professional o són estudiants. Són a Llàtzer durant un període mínim d'un any, com i poden renovar-lo. Es comprometen a respectar les normes de la casa (res d'alcohol, ni drogues, la violència està prohibida, hi ha un sopar fraternal setmanal, participació econòmica per comprar el menjar en comú, es paga un lloguer i es participa a les feines de la casa )

Association Lazare - Nous rejoindre

persones que necessiten un sostre

Joves amb sostre

Picto Maison

VIURE JUNTS

Una llar Llàtzer pot acollir fins a 45 persones: pisos per a homes i pisos per a dones. Els nostres pisos acullen entre 6 i 10 persones d'edats, orígens i històries molt diferents. No són mixtos. Els residents comparteixen les estades comunes, però les habitacions són individuals, per respectar la privadesa i la llibertat de cadascú.

Picto flèche

Inserció laboral

Intentem acompanyar els nostres residents en la cerca de feina. Tenim acords de col·laboració amb entitats especialitzades en la integració laboral. A més, comptem amb una treballadora social que fa el seguiment dels itineraris personals d'inserció.

Picto Bouteille barrée

Lluitar contra les addiccions

Lázaro identifica les entitats socials que treballen per a la integració social i professional de les persones en situació d'exclusió. Llàtzer formalitza convenis de col·laboració amb entitats que es comprometen a mantenir un acompanyament tècnic i regular dels residents en situació d'exclusió, coordinant-se amb Llàtzer.

I funciona!

98%

dels residents se senten acceptats tal com són avui dia, en comparació del 15% abans de viure a Lázaro

85%

dels residents diuen que tenen ara un projecte personal o professional, quan abans d'arribar a Lázaro, només el 25% el tenia.

75%

dels residents amb una addicció se senten recolzats, i el 57% se sent millor respecte a la seva addicció des que va arribar a Lázaro

Vols saber-ne més?

CONTACTAR AMB NOSALTRES