Donació per Bizum

Lázaro forma part de les ONG que col·laboren amb Bizum per fer donacions des del mòbil en temps real. Bizum és utilitzat per fer pagaments entre usuaris particulars de diverses entitats bancàries, però també el sistema permet fer pagaments a organitzacions com la nostra. D’aquesta manera, afegim aquesta possibilitat a qui vulgui per rebre donacions.

COM FER UNA DONACIÓ AMB BIZUM
El procés és molt senzill, només cal fer els passos següents:

Obrir Bizum: des de l’aplicació del teu banc, obris la secció de Bizum i selecciones l’opció de ‘Fer Donatiu’, ‘Enviament Diners ONG’ o similar.
Codi ONG: introduir els 5 dígits de l’ONG, en el cas de Lázaro aquest codi és 01597.
Seleccionar Quantitat: introdueix la quantitat desitjada i els diners arribaran a l’instant als comptes de Lázaro.

ELS AVANTATGES DE DONAR AMB BIZUM
Per a les persones que fan donacions és molt positiu comptar amb un sistema simple i ràpid. Amb Bizum es pot fer la transferència des del mòbil sense haver de passar per altres passos d’identificació.

Per la nostra banda, la capacitat de rebre donacions en temps real és un avantatge molt important. D’aquesta manera podem atendre més ràpidament els nens i les nenes que necessiten la nostra ajuda.

CERTIFICAT FISCAL
Per sol·licitar el teu certificat fiscal després de fer una donació amb Bizum, has de posar-te en contacte amb nosaltres amb la informació següent:

– Nom i Cognoms
– D.N.I.